محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی
طبقه بندی موضوعی
پاسخ های استاد

❓استارلینک تهدید یا فرصت؟! 

 

▪️پروژه استارلینک که ایلان ماسک در پاسخ به درخواست بایدن گفته در حال آماده سازی برای ایران است، می تواند به عنوان یک تهدید بزرگ بر ایران عزیز باشد.

 

▪️اینترنت ماهواره ای به دلیل پوشش زیاد و با سرعت بالا اگر کنترل نشود، عملا امکان فیلترینگ سایت ها و شبکه های معاند و مهاجم را از بین می برد و یا فیلترینگ را به از کارایی می اندازد.

 

▪️برای فعال شدن چنین اینترنتی باید گیرنده هایی باشد که گوشی های موجود این کارایی را خواهند داشت فقط چیزی که هست به دکل های مخابراتی جهت دریافت سیگنال های استارلینک نیاز است که قطعا جمهوری اسلامی ایران زیر بار نصب آن نمی رود لذا دشمنان ایران برای حل موضوع از کشورهای همسایه ایران همچون ترکیه جهت نصب دکل کمک می گیرند که ظاهراً برد این دکل ها تا عمق ۸۰۰ کیلومتر است. 

 

▪️شورای امنیت ملی و مسئولان محترم وزارت ارتباطات و فناوری نسبت به این پروژه باید حساسیت جدی نشان دهند؛ یا این تهدید را تبدیل به فرصت کنند و یا عملیات بازدارندگی تهدیدات این پروژه را از همین حالا در دستور کار قرار دهند. 

 

▪️ماهواره ها به اندازه کافی مردم عزیز ایران اسلامی را ترور کرده اند و با آمدن استار لینک(اینترنت ماهواره ای) این ترور دوچندان می شود. 

 

▪️ولی به فضل الهی ملت ایران در برابر این هجمه ها مقاومتر خواهد بود و طبق وعده الهی ان الباطل کان زهوقا(الاسراء: ۸۱) یعنی : باطل نابود شدنی است.

 

✍ محمد علی فتحی | #حاج_فتحی 

 

#تهدید #ماهواره #استارلینک #فضای_مجازی #ترور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی