محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی
طبقه بندی موضوعی
پاسخ های استاد

🔻خبر شهادت یکی از قدرتمندترین مردان جهان، دانشمند نامی و هسته ای بلکه پدر هسته ای ایران اسلامی اگرچه تلخ است و دل های مؤمنین و انقلابیون و ایرانیان اصیل را جریحه دار کرده است ولی پلیدی و خواری دشمنان را بیتشر نشان داد.


🔻شهادت جناب محسن فخری زاده بطلان اندیشه کسانی که موفقیت و پیروزی کشورمان را در عرصه های مختلف به ارتباط و مذاکره با دشمنان گره زده بودند را رقم می زند.


🔻پروژه نابودی توان هسته ای کشور که از زمان دولت تدبیر و امید به بهانه آشتی با جهان و از بین رفتن سایه جنگ و ... به وجود آمد با تروردانشمندان هسته ای کشورعملیاتی شد. با اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی اندیشه دم کدخدابینی را موهوم وپست نشان داد، ولی عده ای از مسئولین کشور و مرفهین بی درد و بی دغدغه را بیدار نکرد و لذا می بینیم که با افزایش ناکارآمدی مدیریتی در حوزه اقتصاد، فشار مضاعف ر ابر مردم آوردند تا بتوانند با ایجاد نارضایتی مردم از نظام، پروژه مذاکره و تسلیم را به سر انجام برسانند.


🔻تدبیر خردمندانه رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله با طرح رزمایش مواسات و همدلی و فعالیت خالصانه بسیجیان غیور وجامعه ولایی کشور در این خصوص، جلوی فتنه گران و بهانه تراشان را گرفت.


 🔻در این بین حمله بیولوژیکی با ویروس کرونا به کشورمان و با پوشش جهانی کردن آن را نمی توان جزوی ازپروژه ایران ستیزی استکبار جهانی ندانست. خصوصا عدم همکاری ستاد ملی کرونا با فعالات طب سنتی و اسلامی در رویارویی با کرونا را نمی توان جدای از این پروژه دانست.


🔻شهادت دانشمند هسته ای والا مقام هسته ای کشورمان را می توان از این جهت که مهر نهایی بر بطلان اندیشه مذاکره با استکبار جهانی باشد را مایه رحمت دانست البته اگر مسئولین دلداده به آمریکا از خواب برخیزند و الا اگر تعمدی بر عدم بیداری باشد، ضایعه و مایه تأسف است.


🔻جا دارد این سؤال طرح شود که سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور چر ااز وجود تروریست ها و سلاح ها و فعالیت آنان اطلاع نداشته است و نمی توان پذیرفت که در کشور عزیزمان دشمن در یک آن، نیروهای نفوذی خود را گذاشته باشد! قطعا پل های ارتباطی دشمنان در داخل کشور اگر رصد لحظه ای نشود، امکان درز اطلاعات و پیرو آن، به وجود آمدن ترور های مشابه رقم خواهد زد. کوتاهی کسانی که وظیفه تأمین امنیت دانشمندان کشورمان را بر عهده دارند قابل بخشش نیست.


🔻نکته عجیبی که در ساعات اولیه شهادت فخری زاده به چشم می خورد، عدم تصریح به عنوان دانشمند هسته ای توسط برخی مسئولین دولتی و جریان غرب گرا و لیبرال در کشور است. شاید دلیل این کار این باشد که اگر به این نکته اذعان شود، آنان که باطرح مذاکره مجدد و ادامه برجام با جو بایدن به دنبال دادن امتیاز مجدد وآن هم تعطیلی هسته ای و تسلیحاتی کشور بودند، به اهدافشان نخواهند رسید.


🔻هماهنگی شهادت سرباز اسلامی فخری زاده با سالگرد ترور شهید شهریاری و نیز تبادل زندانیان ایرانی و تبعه خارجی نیز نشان از یک برنامه ریزی دقیق برای انجام ترور شهید والا مقام بوده است.


🔻اگر انتقام سخت صرفا در حد رجز باشد و با برنامه بدان پرداخته نشود، می توان صرفا مضحکه آفرین باشد.


🔻به نظر نگارنده بزرگترین انتقام سخت از دشمنان و عاملان و حامیان دو دوستداران ترور شهید فخری زاده و امثال ایشان، دور کردن دلدادگان به غرب و شرق و استکبار جهانی از ارکان نظام اسلامی و خدمت صادقانه به مردم آن هم با تکیه بر توان ملی و روحیه انقلابی است.


🔻نکته مهم دیگر اینکه شهید فخری زاده با آن روحیه انقلابی به دنبال رساندن واکس کرونا به مرحله انسانی بود که امید موفقیت آن می رفت. ممکن است ترور وی نه به خاطر هسته ای بودن ایشان بلکه به جهت اینکه به دنبال کشف واکسن کرونا بود، اتفاق افتاده باشد.
اگر واکسن کرونا توسط وی به مرحله نهایی می رسید می توانست پروژه کروناهراسی را در جهان متوقف کند که در این صورت پیروزی بزرگ را برای کشورمان از حیث فرهنگی و اقتصادی به ارمغان می آورد.
 
به امید روی کار آمدن دولت اسلامی که اعتماد به دشمن ندارد و خدمت به مردم را محور کار خود می داند.

✍️محمد علی فتحی
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی