محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی

پایگاه خبری رسانه حاج فتحی، پاسخ به مسائل شرعی، مشاوره، استخاره

محمد علی فتحی
طبقه بندی موضوعی
پاسخ های استاد

❗️❓در کدام صف قرار داری؟

 

اتفاقات اخیر در کشورمان، دو نوع صف بندی را نشان داد:

 

🔻یک صف مربوط به کسانی که به دنبال نابود کردن ایران به خاطر نظام اسلامیی که دارد هست. این صف را جریان #استکبار و #کفر و #نفاق با اعضای آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی، سعودی و اروپایی و منافقین، تجزیه طلب ها، سلطنت طلبان، همجنسگرایان، بی دین ها، بی غیرت ها ، بی ناموس ها و .... تشکیل می دهند. 

 

🔻صف دیگر به دنبال بسط #عدالت، ایجاد #جامعه_توحیدی و #تمدن‌اسلامی و #حکومت‌جهانی موعود و #منجی امتها #حضرت‌مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است که در راس این صف جمهوری اسلامی ایران، #مستضعفین عالم، بسیاری از مردم ایران اسلامی، برخی ملت های اسلامی و آزادیخواهان مومن عالم قرار دارند که پایبندی به #قوانین_الهی، رعایت #تقوا، #پاکدامنی، #حیا و #عفت و #غیرت و #شجاعت و #مجاهدت در راه خدا و #ایثار و #خیرخواهی، #آزادگی و .... در دستور کار قرار دارد. 

 

❗️اینکه من بدانم الآن در کدام صف قرار دارم مهم است. 

 

❗️اینکه بدانم اقدامات زبانی، نوشتاری و عمل و حتی نیت من در کدام صف قرار دارد مهم است.

 

در این روایت تامل کنیم:

 

رسول خدا صلی الله علیه و آله: 

 

▪️یا اَیُّهَا النّاسُ اِنَّما هُوَ اللّه ُ وَ الشَّیْطانُ وَ الْحَقُّ وَ الْباطِلُ وَالْهُدى وَالضَّلالَةُ وَ الرُّشْدُ وَ الْغَىُّ وَ الْعاجِلَةُ وَ الآجِلَةُ وَ الْعاقِبَةُ وَ الْحَسَناتُ وَ السَّیِّئاتُ فَما کانَمِنْ حَسَناتٍ فَلِلّهِ وَ ما کانَ مِنْ سَیِّئاتٍ فَلِلشَّیْطانِ لَعَنَهُ اللّه ُ؛ 

 

▪️اى مردم! جز این نیست که خداست و شیطان، حق است و باطل، هدایت است وضلالت، رشد است و گمراهى، دنیاست و آخرت، خوبى هاست و بدى ها. هر چه خوبىاست از آنِ خداست و هر چه بدى است از آنِ شیطان ملعون است. 

 

📚کافى، ج ۲، ص ۱۶، ح ۲

 

اکنون ببین در کدام یک از این صف ها قراری داری؟ 

 

✍ محمد علی فتحی

 

#نشر_حداکثری 

 

#رسانه‌حاج‌فتحی 👇

➕@hajfathi_ir ➕

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی